Wednesday, February 15, 2012

BIJI BUAH APRIKOT DAN KHASIATNYA

INFO KESIHATAN
CARA MENGAMBIL BIJI APRIKOT 

Merawat dan mencegah cancer
1.Mulakan dengan memakan sepotong buah betik atau Nenas, selepas 15_ 30 minit , minum (15 _20 Biji Apricot di blender dengan ½ biji Appel + 2 gelas air mineral ) tanpa gula. Mula pengambilan seawal jam 4 Pagi. Merupakan waktu yang paling lemah bagi sistem pertahanan sel kanser.

Masa makan:
Jam 4 pagi
Jam 8 pagi
Jam 12.00 tgh
Jam 4 ptg
Jam 8 mlm
Jam 12 mlm

Untuk mereka yang telah disahkan mempunyai tumor atau kanser atau telah menjalani kimoterapi,tambahkan jumlah biji aprikot yang anda makan dalam gandaan 20,sehingga 200 biji.

Antara simpton2 overdos ialah anda akan berasa sedikit pening atau khayal.Jadi kurangkan jumlah pengambilannya sehingga ianya bersesuaian dengan tubuh anda.

Diet permakanan harian perlu diubah.Banyakkan makan sayuran hijau seperti brokoli,bayam,semua jenis ulam berdaun hijau,salad,timun dan sayuran berkekacang.
Untuk minuman,yang terbaik adalah karot oren yag dibuat jus ( jagan tapis hampas )untuk dapatkan sedikit manisan campurkan sedikit madu asli.Jus anggur jingga atau apel hijau yang diblender dengan biji sekali ( jangan tapis hampas ).Teh herba adalah baik sebagai alternatif minuman anda.

Makanan Yg haru dielakkan:
Adalah penting untuk mengelakkan makanan yang berunsur kulat atau makanan2 yang mengandungi kadar glukosa yang tinggi.Glukosa merupakan makanan utama sel kanser.
Elakkan semua jenis daging kerana anda tidak mahu kekuatan trypsin anda dibebankan dengan kerja2 tambahan mencernakan daging yang anda makan dalam keadaan sel kanser anda sedang merebak.
Elakkan memakan semua jenis produk tenusu dan coklat kerana ia berunsur kulat.Ikan masin,telor,telor asin dan semua jenis makanan yang dijeruk adalah musibah kepada kanser anda.


Proses penyembuhan memerlukan kesabaran untuk terus mengambil biji aprikot.Ia boleh memakan masa sehingga 1 tahun atau lebih bergantung kepada tahap kanser anda.Adakalanya proses pemulihan akan menyebabkan anda berasa sedikit ksakitan pada bahagian organ yang dijangkiti sebelum ia berangsur ansur hilang.

Jika anda belum disahkan pengidap kanser makan biji aprikot dalam 7 biji sehari sebagai suppliment.Ia akan membantu / menguatkan imunisasi untuk penghapusan unsur kanser dalam badan.Sebaik baiknya aprikot dimakan sebelum anda mula makan apa2 makanan.Untuk impak maksima biarkan 1 jam sebelum anda mula makan apa2 makanan.
Air mineral yang diminum, Klorin boleh memusnahkan nutrient yg anda makan termasuk
B17 dan dikhuatiri hanya sedikit nutrin yang dapat diserap oleh badan kerana sebahagiannya telah termusnah.

APRIKOT DAN BUASIR
Buasir biasa atau Buasir berdarah dirawat dengan menggunakan B17 ( Biji Apricot )
7-14 Biji diblender dengan buah betik sahaja di amalkan
Protokol 1.Minggu pertama 2 kali sehari (8am & 8pm )
Protokol 2.Minggu kedua 3 kali sehari (8am, 2pm & 8pm )
Protokol 3.Minggu ketiga 4 kali sehari ( 8am,12am, 2pm & 8pm )
Protokol 4.Minggu keempat 5 kali sehari(4.08 am,8.08am,12.08pm,4.08pm,8.08pm)
Protokol 5.Minggu kelima 6 kali sehari (4am,8am,12pm,4pm,8pm dan 12am)
Minggu ke enam mula dari protokol 1 hingga protokol 5, begitulah seterusnya.
Darah tinggi
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah. Amalkan 2 kali hingga 3 kali sehari.


APRIKOT DAN KENCING MANIS:
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah. Amalkan 2 kali hingga 3 kali sehari.
jantung dan Kardiovaskular
8-10 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah. Amalkan 2 kali hingga 3 kali sehari.

APRIKOT DAN KECANTIKAN:
Mengurangkan bintik-bintik hitam & jerawat , sel-sel mati serta menghilangkan kulit kasar . hasilnya kulit terlihat lebih berseri-seri dan pemukaan kulit wajah lebih halus
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah terutama lobak merah ( carot ). Amalkan 2 kali hingga 3 kali sehari.

Radang paru-paru
7- 10 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah. Amalkan 2 kali hingga 3 kali sehari.

Asma/alahan / resdung
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari.

Autoimmune / SLE
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari.

Menghilangkan Keputihan
3-5 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah apple. Amalkan 3 kali sehari.
P/s : Pantang makan kobis, tembikai, timun, nangka, lobak putih ( sebarang sayur yang berwarna putih )

PANTANG INI HANYA UNTUK ORANG KEPUTIHAN SAHAJA.

Senggugut
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari.Melancar perjalanan darah haid5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari.

Menghilangkan bau hamis faraj
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari.

5 comments:

Salam…sy ada menjual herba warisan yg mampu menyembuhkan kanser dan pelbagai jenis kanser..tahap 1 tahap 2 tahap 3 tahap 4.memusnahkan dan mematikan sel sel kanser mgikut dose yang di gunakan..herba warisan ini terlalu berkesan…daun herba warisan…merawat dan membaik pulih…jangan tunggu sehinga terlewat..jangan biarkan hidup derita..selagi boleh rawat lebih baik merawat.. hutan belantara kita tersembunyi sejuta 1 rahsia…herba ini amat amat mujarab..jangan biar derita membunuh kehidupan anda.ramai yang dah berjaya sembuh dengan produk sy call saya xpun msg xpun wasap sy 017468 7570 mohd zuhairi… Hubungi saya sgera..nanti sy akn bmbing puan n tuan bgaimna hrus d lakukan n tndakn yg tpt plu d buat msa dpt knser n bgai mna hndak rwat kn...boleh sertai grup psakit2 knser sy n mlhat testmni yg amat bnyk...kita bley bbncng bgai mna nk mrawat...sy n psakit2 yg dh smbuh or yg msih d rwat n mkin sht akn bmbing n tnjuk ajar tuan n puan n bg smgt motivasi...jgn kita kseorangan...bla ksorangan...sllu kita akn lmah n down...sertai sy n hbungi sy scpt mkin utk lhat testmni2 mnarik sy cma bntu membantu…sy tidak sangup tngok org dpn mata sy sengsara xpun di ragut nyawa…penawar nya telah ada…hubungi sy secepat munkin Orang yang tiada penyakit kanser andai nak amal kan herba saya ini pun boleh…jadikan amalan harian untuk menjaga badan dan membuang toksid…orang ada kanser…saya akan membantu merawat hingga sembuh NAMA SYARIKAT SAYA…..JUTAWAN HERBS NO PENDAfTARAN SYARIKAT SAYA PG 0346818-W NAMA PEMILIK MOHD ZUHAIRI BIN NOORDIN

Layari laman web jusinfiniti.blogspot.my utk testimoni dan jika mahu lebih banyak lagi jadi lah ahli grup psakit2 saya anda akan bertemu lebih banyak pesakit2 yang telah sembuh dan juga pesakit2 yang masih sedang berjuang melawan kanser




boleh saya tau mana saya boleh dapatkan biji buah aprikot?

Beli buah aprikot. Nt dpt la bijinya..hehe.. Cuba cari Kat shopee Ada kot yang jual biji kering. Tapi better biji mentah. Yg kering sudah hilang khasiat.

Sye beli kt kedai yg jual rempah ratus ada jual d sana

💐Assalamualaikum slm sejahtera warga group📢
💐 Sy nk mintak tolong viralkan berita baik ni ye📢😉

1) Ni berkenaan kisah hidup pesakit kencing manis dan jugak kisah hidup pesakit kanser stage 1-stage 4 yang pulih dengan hanya produk yg berpatutan harga nya tapi kesannya setanding ubat harga mahal ribuan ringgit....

Boleh Call atau Wasap terus pengasas die..nanti blh cerita direct kt dia kita sakit apa dn lain2.. direct terus senang kn .ni nmbor dia.👉🏼 *En Mohd Zuhairi- 0174687570*

2)Dah ramai yg sembuh dengan penawar herba beliau..kanser yg sudah merebak ke organ2 lain pon boleh diubati insya Allah.☺👍🏻

3)Pengamal perubatan herba ni dh banyak pengalaman berdepan dengan pesakit2 kanser..ade ramai yg dh pulih....

5)Mcm2 kanser blh rawat termasuk leukimia,paru2,limfoma dll.


6) Bagi yang ada sakit *KENCING MANIS* pon boleh mendapatkan ubatan *paling mujarab* , termasuk *kencing* *manis* *kronik* seperti *kaki* *berlubang* dan *bernanah* *sehingga* *tidak* *perlu* *dipotong* .

Sy share melalui pengalaman sy sdri yg mengikuti perkembangan pejuang2 kanser ni....sy sdri pon guna produk die (jus herba) dh 3thn.

Jadi skg ni sy rsa perlu share berita ni buat semua supaya masih ade harapan bg mereka yg tercari2 penawar knser yg tepat .💪🏼

Nanti dh beli produk die blh join group wasap..boleh la kenal2 pesakit die yg dh sembuh mcm yg sy knl antaranya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
▪ Pn. Hayati abd Hamid- Pensyarah Kanan UITM, kanser payudara stage 4..
Skg dh sembuh dn shat walau pon pernah diberitahu oleh doktor yang beliau hanya mampu bertahan setahun saja untuk hidup.setia dengan jus herba ini.
Beliau mengarang sebuah naskah/buku yg mengisahkn pengalaman beliau sepanjang perjuangannya melawan kanser dengan mengambil jus herba ini sebagai salah satu rawatan alternatif (nk buku nti blh order)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
▪Adik Luqman -kanser GIST-Anoerectal Tumor
*Skg sudah sembuh dr kanser.*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
▪Adik Izzat b.muhd Ariffin ,kanser Burkit Lymphoma stage 4 *sekarang dh sembuh*
Guru nya memberitahu beliau x pernah nampak seperti pengidap kanser tahap 4, kerana sentiasa nampak cergas dengan pengambilan jus yang memberi tenaga dan merawat.Beliau mengambil jus herba ini dr kanser tahap 4 sehingga sembuh.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Tengku Aziah bt Tengku Ishak,bacaan gula 16 ,bertahun thun hidap kencing manis,minum herba ini bcaan sntiasa 6 shaja *

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
▪Pn. Rugayah Jilani -
Pesakit kanser payudara tahap 3B ketulan 10×10cm- *sudah sembuh !*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
▪Pn. Noridah Md Dom - Pesakit kanser ovari tahap 3 merebak ke tyroid dan lymph- *sudah dapat kesan positif ,kesihatan beransur pulih.*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dan ramai lg lah yg dh sembuh dr kanser leukimia dll yg guna produk jutawan herbs nih....ini kenyataan..bkn rekaan.nti blh cntct en zuhairi dn pm sdri testimoni2 td tu yer..😉

9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay👇🏻
*En. Mohd Zuhairi - 017468 7570 ..*

👍🏻In sya Allah nanti boleh join group wasap dan boleh pinjam semangat pejuang2 kanser yg lain

💐Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..🤲🏼

*NOTE* :

Call order wasap@call- En mohd zuhairi- *0174687570*

😁kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
Tp nanti dia akn blas jugak yer..
#sharepadayangmemerlukan
#sharing is caring

Post a Comment


Terima Kasih Sudi Baca, Terima Kasih Sudi Komen :)

Share