TERINGIN SANGAT MENGHIBURKAN ANDA DENGAN LAGU-LAGU YANG KU SEDIAKAN UNTUK KALIAN.SALAM PERKENALAN DARI SAYA DEEJAY DNQARINAH DARI radionetwarga1sandakan RADIO ONLINE
There was an error in this gadget

Saturday, August 20, 2011

ANTARA SURAT-SURAT YANG MEMBUATKAN ANDA TERDETIK UNTUK KETAWA

KETAWA CUMIL




Surat siape la neh..

08 aribulang 7, 2011

Mamat bin Awang
23-1 Jalang Ballik Koq
321 1/2 0 Kappung Ambe
Somewhere In Ganu.

JKKK Kappung Ambe
23-1 Jalang Ujung Kappung
321 1/2 0 Kappung Ambe
Somewhere In Ganu.

NOK MITOK TIANG GOL BARU KAT PADANG KAPPUNG.

Sebab ambe tulih surat hok dok wape comey eh ke ketua kapung pasa nok mitok tiang gol baru. Bukang nape, tiang gol lame orh teruk ngak, ngok ngek orh, kalu kambing gessek sket aser reboh tiang gol orh. Ekpong tiang tu kat due puluh taung doh.

Bukang nok maroh eh, nok kabo je, cer tengok kapung laing, tiang gol baru lake, lawo pade tiang seri umoh ketua kapung ago orh. Tekang gop, doh orang kapung laing wak nyenyeh je ke kapung kite. Malu boh... Tu arh ambe nok mitok jase baik ketua kapung wak keluo bajek skek, beli tiang gol baru. Nok hok bese bese je, akmoh hok maha, kekgi kene curi lop.

Gitu arh, bukang nok nawwok, wak sembang pung dop. Kalu dop caye gi arh tengok. Ase aser lawo tiang jambang umoh Mek Semoh nuh dari tiang gol orh. Bereh arh deh? Rase rase minggu depang ader doh tiang gol baru orh? Arap eh..

Hok reppok nok tiang gol,
MAMAT
Mamat bin Awang 



















Tijah merupakan budak kampung, tetapi dia bekerja di Kuala Lumpur. Biasalah, bila sudah menetap di “town”,,, mulalah lupa asal usul. Pakaian seksi maut, bercinta pula dgn lelaki ‘Mat Saleh’. Ke hulu ke hilir menayang bf nya yg bermata biru. Punyalah eksyen si Tijah ni.

Sehinggalah suatu hari, dia ternampak bf nya dengan wanita lain yg mana lbh cantik dan bergaya daripadanya.

Tijah menangis 3 hari 3 malam. Pada malam ke-4, Tijah mengambil sehelai kertas dan menulis surat utk memutuskan perhubungannya dgn lelaki Mat Saleh yg baru sebulan dikenalinya itu. Beginilah bunyi surat yg ditulis oleh Tijah bt. Kulup Kecil….

John….

I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook-cook. I know I clap one hand only. Correctly, I have seen u and she walk-walk together at town with eyes myself. You grab she. You always ask for apology back-back. I don’t trust you again !!! You are really crocodile land !

My friend speak you play wood three. First-first I think my friend lie me. But know I know you correct-correct playwood three. So, I break connection to pull my body from this love trianble. I know this result I pick is very correct, because you love she very high from me. So, I cut this connection to go far from here. I don’t want you to play-play with my liver. I have been crying until no more eye water thinking about you. I don’t want banana to fruit two times !

Safe walk,
- Tijah –





BUAT CIKGU TERSAYANG







Assalamualaikum,
Cikgu, minta maaf atas perbuatan kami yang tak baik. Saya juga berharap agar cikgu bahagia di sana. Apabila cikgu gembira, kami juga gembira. Cikgu adalah cikgu yang terbaik di sekolah. Tetapi ramai juga cikgu yang terbaik. Kalau kita berpisah di sini juga. Kita akan kembali. Walaupun kita berpisah tapi kita tetap mengingatkan cikgu. Cikgu sangat baik. Saya suka akan cikgu apabila mengajar saya. Saya bersemangat belajar kalau cikgu ada di sini. Saya takkan lupakan cikgu. Saya akan belajar bersungguh-sungguh. Tolonglah simpan surat ini buat kenangan dan jangan buang surat iniSurat ini berharga bagi cikgu. Itu adalah pesanan saya kepada cikgu. Ucapan saya sudah tamat. Saya harap cikgu dapat baca dan faham perasaan kami.






Jom lihat karangan-karangan lucu dibawah berbentuk surat:


Hehehe apa kata anda semua???


Cara memohon MC (bahasa 1MALAYSIA)
Karangan paling melampau pernah  baca..hehe

Akibat tak siap kerja sekolah ..=p



HAHAHA...KELAKAR KAN........HOPE KALIAN TERHIBUR....

0 comments:

Post a Comment


Terima Kasih Sudi Baca, Terima Kasih Sudi Komen :)

Share