Wednesday, August 10, 2011

TERINGIN SAYA GUNA SHWAL MACAM INI

SHAWL








INNER SHAWL




BAJU TERUS (HAS UNTUK YANG BERTUDUNG)









SESUAI DIGAYAKAN BERSAMA INNER MENUTUP LEHER



Sudah menjadi trend orang zaman sekarang,pasti anda setuju bila saya kata makin berkembang image bershwal yang kita perhatikan memebuatkan sesetengah orang sanggup berubah kerananya(image bertudung).Yang pasti saya tidak tergolong dalam ni.hehe.Anda bagaimana?

hehehe...saya tengah membayangkan ni mengayakan rekaan2 di atas ni..
anda pula bagaimana??.

disini saya tag video cara2 pemakaian shwal
 yang betul dan trend












APA YANG PENTING KEYAKINAN BILA MEMAKAINYA..YANG PASTI JANGAN KETERLALUAN SUDAH.

SALAM 1MALAYSIA BUAT SEMUA

0 comments:

Post a Comment


Terima Kasih Sudi Baca, Terima Kasih Sudi Komen :)

Share